onsdag den 4. januar 2012

Første indlæg

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal starte, men jeg vil starte med at sige at jeg synes det er pænt skræmmende at tænke på, at jeg om lidt over et halvt år står på den anden side af jorden. Jeg tror først det går op for mig, når jeg tager afsted.
Jeg skal rejse med YFU (Youth For Understanding) og d. 27. november 2011 var jeg ude og bowle med dem og de andre udvekslingsstudenter, kan lige så godt indrømme at jeg tabte stort. Allerede her d. 24. januar skal jeg ud at skøjte med dem og det kan kun gå galt, da jeg er herre dårlig til at stå på skøjter.
Nå, men allerede her fra d. 27.-29. januar skal jeg på kulturweekend i Tommerup på Fyn. Det skal nok blive fedt.
Min tvillingesøster Sofia og 3 af mine andre gode veninder, Anna, Amalie og Julie, skal også til USA til sommer, de rejser bare med Interstudies. Så det er dejligt at have nogle omkring mig der går rundt med lidt de samme følelser.

Planen med denne blog er at indtil jeg drager over atlanten vil jeg skrive lidt om hvad jeg går og laver, hvordan jeg har det med at skulle være væk fra mine forældre, mit hjem, alt hvad jeg kender, i 10 måneder, jeg vil selvfølgelig også informere jer når der kommer nye oplysninger omkring opholdet og når jeg så er derovre kommet derover vil jeg fortælle jer hvad jeg går og laver.

Vi sesss

Jeg blev nødt til at sætte dette billede ind, da det
er sådan jeg forstiller mig high school indtil jeg selv
oplever det, lol.

3 kommentarer:

  1. Det bliver fantastisk min skat !!!!

    SvarSlet
  2. Hvorfor rejser du og dine twillingesøster ikke med samme organisation? Jeg er bare nysgerrig :)
    Du må meget gerne læse og kommentere mit indlæg om mine overvejelser mht. udveksling her: http://behindannaseyes.blogspot.dk/2012/07/what-should-i-do.html

    //behindannaseyes.blogspot.dk :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør vi ikke fordi vi altid har været sammen med hensyn til skole, venner osv. og så ville hun gerne vælge område, hvor jeg var ligeglad hvor jeg endte :-)

      Slet