tirsdag den 17. januar 2012

Heartland District

Her i torsdags fik jeg brev fra YFU hvor der stod at min ansøgning var blevet godkendt i USA. Nu er de så gået i gang med at lede efter værtsfamilie. Jeg har fået tildelt et distrikt hvor jeg højst sandsynligt kommer til at bo, der kan forekomme ændringer - det sker meget sjældent. Jeg er blevet placeret i Heartland District som består af følgende stater, Wisconsin, Illinois, Missouri, Kansas, Colorado, Iowa, Minnesota, Nebraska, South Dakota og North Dakota.

I dag har jeg været på arbejde, ligesom alle andre tirsdage... men det var faktisk ikke slemt. Og så er der en lille dreng der hedder William som altid snakker til mig. Han er så sød. I dag da jeg skulle tage fejebunken op, kommer han bagfra og krammer mig mens han spørg hvad jeg laver og hvilken trøje jeg har på.

Lige nu sidder jeg og ser Bones som sædvanligt og så er det helt vildt lækkert at der kommer et nyt Pretty Little Liars afsnit hver tirsdag!!!!

Ses!


Har prøvet at markere Heartland District.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar