lørdag den 4. februar 2012

Kulturweekend

Det var virkelig en af de fedeste weekender!

Fredag d. 27. januar tog jeg ned på Lyngby St. hvor jeg steg på toget og mødtes med Caroline, virkelig sød pige. Vores tur til Fyn var rigtig hyggelig, men lidt kaotisk i starten!

Vi var i Tommerup kl. 18.30 hvor vi lagde ud med at se håndbold. Alle snakkede med alle og der var ingen pinlig tavshed. Senere lavede vi icebreakers og navnelege. 

Både piger og drenge var virkelig søde og alle havde det rigtig sjovt med hinanden. Mange af os der skulle til Sjælland, fulgtes næsten hele vejen og vi havde det virkelig hyggelig, vi sang bl.a. en YFU-sang vi har lært. 
Ej, virkelig skøn weekend, savner allerede den og menneskerne!

Desværre kan jeg ikke skrive alt vi lavede her, hvis nogen kommende GABS skulle læse dette. Det er en YFU regel, men jeg vil også meget hellere fortælle om den face to face!

Ellers har jeg været syg siden i tirsdags, har formået at spise en pose Halls på 4 dage og nu er jeg næsten rask. Så står den bare på lektier.

Her er et billede af mig og Stine fra
den bedste kulturweekend.
Billedet er taget af Julie Guldbrandt. 

1 kommentar: