søndag den 24. juni 2012

Afrejsedato

Jaaa, her d. 21. juni fik jeg afrejsedato og det bliver højst sandsynligt d. 29. august!!!!! Det er ret sent, så der er stadig over to måneder til. Jeg skal flyve sammen med Stine, Nico og Julle, det bliver for fedt! Jeg skal allerede starte i skole d. 4. september, så jeg når ikke at være der i lang tid før det hele starter sådan rigtig. Glæder mig så overdrevet meget og på den anden side er jeg lige så nervøs og skræmt.
Marie have håbet rigtig meget på at jeg skulle rejse d. 8. august så jeg kunne nå at falde på plads og sådan, men hun er rigtig sød og nu skal vi nok Skype, så jeg kan lære dem lidt at kende. Hihi.

Ellers har jeg sommerferie nu, var oppe i min sidste prøve her d. 18. juni og det var fysik og fik 12, jubiii. Fik også 12 i dansk og 10 i engelsk.
Her d. 22. juni holdte mig, Sofia og Amalie afskedsfest og det gik godt og det var ret vellykket - heldigvis. Skal til dimission onsdag d. 27. juni, glæder mig, selvom det bliver noget af det mest sørgelige... store-tude-dag!!!!

I dag var jeg til YFU-event i Købehavn, vi skulle på... "fotosafari", hvor man cykler rundt i København ig tager billeder af seværdigheder som man så kan vise til sin værtsfamilie. Stine, Nico og Party Ellen var med, rigtig dejligt at se dem. Det stod ned i torve, men det var hyggeligt alligevel.

Stine og jeg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar