onsdag den 12. september 2012

Fire Drill

Okay i dag har været en normal dag som alle andre. Stod så sent som muligt op og gjorde mig klar. Onsdage er mine yndlings dage though, her har jeg cooking class, homeroom, study hall og english, så den eneste klasse jeg rent faktisk laver noget i er engelsk. Og når ja, så har vi 23 minutter tidligere fri om onsdagen, yay bonus. Nå, men during the day havde i study hall en fire drill hvor alle skulle gå ud på parkeringspladsen, stå i regnen i et minut og gå tilbage igen. Jeg tog hjem og skypede lidt med mine forældre. Jeg er plaget af en del hjemve for tiden, men de er gode til at hjælpe mig igennem det.
Lucas er taget på fisketur til på fredag, så ligenu er huset et meget girly house. Vi ryddede op i huset, og har faktisk ikke set køkkenet så rent den tid jeg har været her. Så blev jeg bedt om at ordne håndklæderne, men jeg endte med at ordne hele det der linen closet, tror jeg det hedder, fordi jeg simpelthen ikke kunne holde ud at se hvor rodet det var. Så så jeg noget der hedder Dance Moms eller noget i den retning med Sydney, kan godt lide programmet! Mens vi så Dance Moms kom Emma og Marie hjem fra Target som er et sted man handler, og hun gav mig sådan en læbepomade, en af de der æg fra EOS. Mega sødt.
Marie belønnede os med is fra Dairy Queen (virkelig god is der minder om McFlurry, bare med mange flere forskellige smage), fordi vi havde været så søde at hjælpe hende med at rydde op og gøre rent. På vejen hjem fortalte Marie lidt om en film og hun spurgte om jeg havde set den, det havde jeg ikke og hun var bare sådan "OMG, now we have to go home and watch it" eller noget i den stil, så det brugte vi resten af aftenen på. Marie fortalte faktisk at jeg var to helpful, så nu vil jeg lægge mig til at sove og prøve at få skoledagen i morgen overstået hurtigst muligt.

Min Mini Blizzard med Oreo fra Dairy Queen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar