mandag den 29. oktober 2012

2 months


Har nu været her i to måneder, hip hurra. Tiden føles mærkelig, og på den ene side er det som om dagene passerer i flyvene fart og på den anden side synes jeg aldrig vi når enden på det første trimester!


På de her to måneder er der sket mere end jeg nogensinde havde forstillet mig. Indimellem kan hverdagen herovre godt blive ret ensformet. Jeg bliver vækket af min forfærdelige alarm 6.00am hver morgen hvor jeg må springe ud af min varme seng og løbe ud på toilettet før nogle andre når der ud før mig, for jeg siger jer, hold da op de bruger lang tid på toilettet. Når vi taler om tid tror jeg (til min store overraskelse) at jeg er den der bruger mindst tid på at gøre mig klar om morgenen og er ofte klar mellem 60-30 minutter før afgang. Sydney og jeg tøffer i skole sammen hver morgen til de samme seks klasser hver dag. En klasse er omkring 50 minutters tid hvorefter klokken ringer og omkring 2000 elever forsøger at mase sig ned af de forskellige hall ways og af og til bliver man bare fanget i en strøm af råbende teenagere og i løbet af fem minutter sidder man igen på røven i et hårdt blåt plastic sæde og lytter på en lærer prædike foran 40 sovende elever.


Ja, som I nok kan høre er det ved at blive hverdag, men her om lidt joiner jeg (næsten 100% sikkert) ski teamet, hvilket jeg glæder mig til. Jep, jeg skal ud og race ned af Minnesotas bakker.  Udover det så er det næsten 100% sikkert at jeg tager til Hawaii fra 2.-9. februar og jeg kan ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig til at surfe og danse hulahula-dans og hvad der ellers hører med.Jeg har også fået et rigtig godt forhold til alle mine fire host sisters. Ellers er Halloween lige om hjørnet og åh min gode gud hvor går de virkelig overdrevet meget op i det, og det er faktisk ikke sjovt fordi de vil klæde mig ud som Flintstone. Ved ikke om jeg skal ud og ”trick and treat”, måske hvis nogle af de andre exchange students gør det, hahaha. Ellers skal jeg bare være herhjemme og dele slik ud til alle der kommer og banker på. Fedt job. 


Har haft en lang periode med meget stress og hjemve, men i dag føltes det hele faktisk lidt bedre. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar