søndag den 18. november 2012

Update

Okay tænkte jeg lige ville opdatere... Om fem... fem sølle skoledage kan jeg med glæde sige at dette trimester endelig er ovre. Det betyder at jeg måske kan begynde at nyde mit ophold mere og ikke hele tiden skulle bekymre mig over government. Det kan ikke beskrives med ord hvor meget jeg glæder mig, da det virkelig har kørt mig psykisk ned omg.

Nå men jeg kan ikke komme uden om at jeg er en twilight fan og det gjorde ondt i mit hjerte at undvære at se breaking dawn part 2 på forpremiere... eller bare premieren. I dag var så dagen hvor jeg skulle se den sidste (sørgeligt) film i twilight sagaen og de havde gjort det godt. Wow, den var god. Emma og jeg havde nogle virkelig intense and touchy moments, der var både tårer, rysten og knugede hænder. De fik formået at twiste den sidste del af filmen virkelig godt... jep, Emma og jeg sad hånd i hånd og rystede med tårene trillende ned af vores kinder, oh god. Men den var god!

Udover det, joinede jeg the alpine ski team men det var så overdrevet dyrt, så jeg skiftede til nordic ski, som er langrend. Alle er rigtig søde, men jeg siger jer... det er virkelig hårdt og min lår, balder, bare min krop i det hele taget er ude af drift foreløbig, for hold da maule jeg er øm. Men alle på holdet er rigtig søde og det er sjovt at prøve.

Thanksgiving er lige om hjørnet, har to dages skole i denne uge... thanks to thanksgiving lol, men ja folk er allerede godt i gang med at jule - dog ikke i dette hus. Men jeg giver en update når jeg har oplevet min første thanksgiving and black friday, jaaa!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar