mandag den 31. december 2012

New Years Eve

Så slutter år 2012 om lidt... Her mellem jul og nytår er deer sket en maaaasse ting. Her d. 26. december tog mig, Emma og Grace til Big Lots som er lidt ligesom Tiger bare med større ting. Bagefter tog vi på Caribou og Brueggers Bagels. Det var hyggeligt. Tror det var d. 28. at vi var til middag hos en anden familie, det var ret hyggeligt. De havde en kæmpe kat og brugte det meste af aftenen på at spille Mario Kart på wii'en med Emma og Abbie. Grace var syg og Sydney havde planer. Så er der sket en anden ting.... jeg er flyttet....































Hehehe, jeg er flyttet værelse og det skete simpelthen på min 4 måneders jubilæum herovre eller noget.. Mig og Sydney har byttet, så nu bor jeg sammen med Emma. Sydney og Emma delte værelse før og Sydney rodede SÅ meget, og ingen kunne holde ud at se på det da, så nu har hun sit eget værelse hvor ingen andre end hende selv skal se på det. Det er rigtig hyggeligt hos mig og Emma og vi roder ikke, selvom det ser sjusket ud lige nu da vi er i gang med at male (lilla og turkis - smukke farver, noooot) men det okay. Vi har det rigtig sjovt. Lavede også risengrød for familien, det blev okay, hehe.

Ellers har jeg hængt ud med Emma, vi har set High School Musical 3. Hun lærer mig også at spille klaver, woop woop. Ved ikke om jeg fortalte jer det, men har kørt i en af de gule amerikanske skolebusser for første gang (lucky me). Ellers har jeg haft en laaang periode hvor jeg har drømt sort, men nu er jeg begyndt at drømme igen, og jeg drømmer på engelsk wowowowow. Hahaha.

I dag er det nytårsaften, og det er nok den lammeste nytårsaften i mit liv - det går de virkelig ikk særlig meget op i her, i hvert fald ikk i min familie. Ej, dagen var meget sjov. Stod op kl. 07.00 og kl. 08.00 tog jeg ud på ski med Popeye og derefter tog vi til Mall of America. Jeg fik lavet mine negle for første gang i livet, jubii (nok ikke så smart med den ceramics class jeg har, men yolo lol nej). Blev hentet fra mall'en af Marie og Abbie og så tog vi hjem. Til aftensmad fik vi noget majs, kød og ost, vi spillede nogle spil, så tv fra nytår i New York, da det så endelig blev midnat fik vi noget børne champagne (!!!!) og så gik mine værtsforældre i seng. Tvillingerne er ude, Sydney er ude, så Emma og jeg ser noget tv og går i seng om lidt.. kl. er 02.00. PARTY siger jeg bare. Er det nu man skal sige, det er da meget sjovt at prøve? Nej for ved du hvad, kedede mig røven ud af bukserne hihihi.

Hottie right there
Hænger ud i Big Lots
På Brueggers
Robot Unicorn Attack, I love you
Mig og Abbieeee
Kæmpe kat
Wooow
Sydney's side
Emma's side
Rummet nu, og ja min seng roder fordi jeg lige er flyttet
Tid til at male
Popeye
Vi har det fedt

En snapchat fra Popeye
Da klokken slog tolv, vi havde jo en fest
Sidder nu med mit boblevand
Skål og godt nytår til alle dem der nåede så langt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar