torsdag den 21. marts 2013

Feed my starving children

Okay så her i fredags spurgte Lucas mig om jeg ville med ham og Emma, Abbie og Grace til sådan noget velgørenhedshalløj om lørdagen og gjorde det egentlig bare for at være flink og ikke sidde hjemme hele dagen. Vi kom derhen og det vi skulle have hårnet på og så kom vi hen ved sådan et bord og så var vi et slags team hvor vi skulle pakke sådan nogle små poser med vitaminer, ris og alt sådan noget. De forskellige poster i vores team var så fylde i, holde posen, veje, seal og pakke i kasser. Så jeg startede med at pakke de første 6 kasser og så fyldte jeg og vi endte med at pakke 11 kasser hvilket er pænt meget når der er 2*18 poser i. I alt havde hele gruppen fra kirken pakket 106 kasser som er 22896 meals som er nok til at "fodre" 63 børn i et helt år.

Jeg følte mig så godt tilpas med det jeg havde gjort fordi at sådan en lille indsats har så stor en betydning og det føltes bare vildt godt hahh.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar