torsdag den 4. april 2013

Siden sidst

Hej!

Jeg er utrolig dårlig til at opdatere min blog og derfor ender det tit ud i nogle lange tørre indlæg. Håber I klarer den, prøver at skære den ned.

Nå, men siden sidst er der sket en helt ufattelig masse. Havde spring break her i uge 13, ugen forsvandt som sædvanligt som sand ud gennem fingrene på og nogle gange fatter jeg ikke hvor hurtigt tiden går.

Nå jeg starter lige fra begyndelsen... her for få uger siden begyndte mit hår at falde af i voldsomme mængder og da det ikke stoppede begyndte jeg at stresse over det og endte med at blive utrolig deprimeret og frustreret over det. Her den sidste uges tid har mit humør været som en rutsjebane men tror egentlig at jeg i dag kom ud på den anden side. At være udvekslingsstudent er ikke altid nemt og der findes sikkert tilfælde hvor alt går som en leg, men der er altså også dage som har været virkelig hårde, men hver eneste gang, er jeg kommet ud på den anden side dét stærkere. Jeg nægter at se mine nedture som et nederlag da jeg sætter utrolig stor pris på hvor meget jeg har lært, oplevet og vokset med opgaven og jeg er virkelig taknemlig for det her år. 

Okay videre fra mig og alle mine følelser og tanker. I hvert fald startede min spring break ud med at få købt noget vitamin B-Complex, B-2 og noget fiskeolie fordi det er godt for håret, så det er jeg begyndt at tage en gang om dagen for at se om mit hår bliver bedre. Ellers var jeg til LAX træning mandag d. 25. marts sammen med Popeye. Emma fejrede fødselsdag for sine venner og Sydney tog til Florida. Allerede her var mit humør ikke i sit højeste da var begyndt at blive lidt halvsyg, alligevel formåede jeg i løbet af ugen at bygge en stor hule med Emma inde på værelset som vi sov i og det var hyggeligt. Det fedeste ved ugen var nok at jeg var til et Minnesota Wild game (hockey) og det var virkelig sjovt og intenst fordi (lang og indviklet historie på vej) at:

* I 1st period scorede vi et mål.
* I 2nd period scorede vores modstandere 2 mål, men da der var 50 sekunder tilbage af kampen scorede vi 1 mål så der var jubel!
* Så var der overtid og de tog hul på en 3rd period hvor modstanderne scorede et mål, men så scorede vi i slutningen af den period. 
*Overtid endnu en gang og denne gang kun 5 minutter og den første der scorede vandt. Vi scorede halvvejs igennem og det var den fedeste følelse hahah!

Nå videre lol, torsdag fejrede vi Lucas fødselsdag og han tog os med til noget der vist nok hedder en arcade men er ikke sikker. Der var i hvert fald en masse spillemaskiner og det var sjovt nok men havde det ret skidt. Så fredag bagte jeg en brownie og det var nok det eneste jeg lavede den dag hahaha men lørdag brød jeg fuldkommen sammen, så sov det meste af dagen. Var stadig pænt nede søndag til påskefrokost men det var okay. 

1. april - April Fools Day var Emmas fødselsdag vi lavede ikke det store, men Marie tog mig til lægen for at få mig checket med hensyn til mit hår og de testede mit blod for at se om det kunne være kyssesyge og et eller andet men de var begge negative men de troede at det var en reaktion på min influenza tilbage i december. Hader dig influenza. 

Ellers har ugen bare gået med tryouts for lacrosse hvilket jeg faktisk synes er sjovere end captain practices fordi folk snakker meget mere her. Regner med at komme på det dårligste hold, er heller ikke specielt god men det er sgu meget sjovt hahaha!

Ellers meldte Popeye og jeg os til et 5km løb som hedder Run or Dye. Det bliver mega fedt - det er i St. Paul d. 4. maj og så bliver man totalt farvelagt hahah glæder mig. 

Kommer hjem d. 28. juni højst sandsynligt ved en 16 tiden, I er velkomne haha!

Sydney og jeg hygger inden hun rejser
Vi blev sgu egged

WILD GAME
Cecilie og jeg til hockey
Celina og jeg til hockey

Hulen
Hvad vi laver i min tegneklasse hah
Popeye og jeg i piano class 
Solen skinnede og kunne gå i skole med åben jakke YES
Det her egern så Sydney og jeg på vej til skolen inden sneen fald og ingen fjernede det, men så begyndte det at sne (i begyndelsen af december) og vi vidste ikke om det var blevet fjernet. Hahaha nu er sneen endelig smeltet og se hvem der kom frem af sit skjul... hahah lille hr. egern

Ingen kommentarer:

Send en kommentar