tirsdag den 11. juni 2013

Prom

10. maj 2013

Okay så prom var d. 10. maj så det er ved at være godt en måned siden, men jeg har ikke nok timer i døgnet til at skrive indlæg.

Jeg stod op fredag morgen og slappede lidt af hvorefter jeg tog et bad. Sydney og jeg gjorde os klar sammen, hun lagde min makeup og ordnede mit hår. Det var hyggeligt. Så tog vi nogle billeder og så kørte Lucas mig til Stone Arch Bridge hvor min gruppe tog billeder. Det var  lidt akavet fordi jeg ikke rigtig kendte nogle, men altså waddup.
Så gik vi hen til vores party bus som var en lille sort van kinda men den lignede ind limo indeni. Vi kørte rundt i Minneapolis indtil vi skulle spise. Seriøst de danser så... hughieknvkrjn yuck. Kunne ikke tage det seriøst hvordan de havde en mega seriøst samtale mens pigerne grindede på deres date hahahah, så da vi LANGT OM LÆNGE kom ud af den party bus skulle vi spise i en restaurant der hedder Hell's Kitchen, det var okay, spiste en caesar salad. Da vi var færdige skulle vi tilbage i bussen hvor vi kørte lidt rundt omkring og så til the dance. Det var mega fedt at prøve, men min gruppe kørte videre efter 10 minutter, så jeg endte med ikke at tage med dem, men at tage med Sydney's gruppe. De kørte rundt i deres party bus til 1am og det var bare en skolebus der var malet sort. Men i hvert fald var det meget sjovere. Var utrolig træt haha. Havde i hvert fald en god aften!



Elsker hende så højt!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar