torsdag den 9. februar 2012

Ferieeeee

Ja, nu har jeg ferie, muhahah. Ej, i morgentidlig taget jeg med bus til Les Arcs, Frankrig med min familie. Vi skal køre i bus med 30 gymnasieelever, så det skal nok blive interessant. Ej, glæder mig rigtig meget til at komme ned  og stå på ski, det bliver godt.

Har været totalt stresset i den her uge og mine lærere gør det ikke ligefrem lettere. Vi skal udfylde sådan noget optagelsestingting til gymnasium, men mine lærere fylder bare på med lektierne, har afleveret lortematematik, boganmeldelse, fysikrapport og nu har jeg lige lavet engelskstil..... og når jeg kommer hjem igen så står den på stor historieopgave, danskstil og endnu en blækregning... bare dræb mig.
Det er vildt koldt for tiden og er ved at dø når vi cykler om morgenen, men der er meget sne og det er hyggeligt!



Vi ses om en uge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar