lørdag den 25. februar 2012

Skiferie

I søndags kom jeg hjem fra skiferie efter en lang tur i bus.

Fredag d. 10. februar tog vi afsted.... Vi skiftede bus sådan 3 gange, vildt kaotisk, men sidste skift gjorde god gavn da en lille svenskerdreng brækkede sig - vildt klammo. Så skyndte mig bare ud af den fucking bus.
Men vi kom op til Les Arcs hvor der var blå himmel og solskin! Vi havde nogle fede dage på ski og er blevet godt solbrun i hovedet.
Min bedste veninde, Julie, var også i Les Arcs med hendes klub så hende mødtes jeg med et par gange og vi stod også på lidt på ski sammen en dag.

En af dagene prøvede jeg at kælke ned af sådan en speciel kælkepist og det var bare det sjoveste i verden!

Nu er jeg hjemme og har haft en vildt stresset uge! Mine forældre er lige kommet hjem med McD mad til mig, mega luksus og i morgen skal jeg til YFU-videohygge, glæder mig til at se Stine, savner hende!

Sesss






Ingen kommentarer:

Send en kommentar