onsdag den 8. august 2012

Skype

Okay shiaaaaaaat jeg overlevede! Jeg har lige være på Skype med min værtsfamilie og jeg har aldrig været så nervøs. Tror faktisk jeg var mindre nervøs til eksaminerne. Vi havde aftalt at Skype 2.30pm my time og har været døende hele morgenen. Hun ringede mig op og så snakkede vi i 55 minutter og 2 sekunder, hahaha. Grace, Abbie og Sydney kom også ind og hilste halvt sovende.

Marie er virkelig virkelig sød og sjov, haha. Jeg glæder mig til at komme afsted og om 3 uger sidder jeg i flyet, yayy!

Man begynder at kunne mærke det komme tæt på når man tager afsked med pigerne... Eller man tager på gensyn med pigerne eller noget. Min dejligste skat Amalie tog afsted d. 7. august og I kan læse hendes blog her. Julie rejste her i dag og her kan I læse hendes blog. Håber de begge får et fantastisk år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar