onsdag den 15. august 2012

2 uger, seriously???

Hvor er det vildt at der nu kun er... 14 dage, 2 uger arg!!! I dag modtog jeg mine sidste papirer og min rejsetrøje, som i øvrigt er overdrevet smuk (lol). Blandt papirerne var min rejseplan, som lyder således hvis alt går efter planen: først mødes mig og resten af team we're leaving August 29th i Kastrup Lufthavn kl. 03.30 hvor vi flyver til Frankfurt og derefter Washington D.C. Derefter bliver vi spredt, alt efter hvor vores slutdestination er. Jeg flyver direkte fra Washington D.C. til Minneapolis hvor jeg bliver hentet af min værtsfamilie.
I dag har jeg hygget med Manni og Sof ved søen hvor vi spiste picnic. Alle andre er jo startet i skole, så jeg vil bare gerne rejse nu! Fuck hvor jeg glæder mig. Udover det, har jeg fået et kamera, Samsung NX11, så nu er jeg helt klar.
I morgen holder mig og Stine sleepover hos hende og hun har en overraskelse til mig, wuhuu.

Synes lige jeg ville vise jer denne lækre sag


Ingen kommentarer:

Send en kommentar