tirsdag den 28. august 2012

Vi ses på den anden side

Nu er det nu, kufferten er fyldt til renden og er klar til at blive fløjet over Atlanten. Team We're-leaving-August-29th  mødes i en kæmpe trop kl. 03.30 i Kastrup Lufthavn. Vi flyver i samlet flok til Frankurt og derefter til Washington D.C. Så bliver spredt ud og jeg skal så flyve til Minneapolis hvor min utrolig søde og dejlige værtsfamilie vil stå og tage imod mig. Kommer højst sandsynligt til at følges med Phille hele vejen, yayyy! Rejsen foregår over et døgn, og jeg har ikke styr på noget. Krydser fingre for at jeg kommer frem i et stykke. Hold da maule hvor jeg glæder mig, om ganske kort tid begynder mit livs eventyr.

Jeg sidder med en følelse der slet ikke kan beskrives. Ved ikke om jeg skal grine eller græde. Har det som om jeg sover og det hele bare er en drøm, oki stopper nu, for det kan virkelig virkelig ikke beskrives. Det er en hel speciel følelse.

I dag har jeg fået sagt "farvel" til nogen af de bedste bl.a. Sof, Manni, Regi, Julle og K. Det er dejligt og jeg kan tage afsted med en god fornemmelse af at jeg ikke glemte nogen. Tilbage mangler jeg nu at sige farvel til hund, kat og forældre. Elsker jer alle. 

Sidder nu med den flotte marineblå YFU trøje, klar til at drage om på den anden side af kloden med min dejligste Stine ved min side. Hold kæft vi bliver lækre, I skal glæde jer til at se os som to poserende modeller i Kastrup Lufthavn, hahaha. 

Næste gang jeg opdaterer bliver det fra USA. I må alle have det godt så længe, vi ses på den anden side. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar