søndag den 16. september 2012

Milwaukee, Wisconsin

Fredag eftermiddag tog jeg med min værtsfamilie til Milwaukee i Wisconsin for at fejre mine host grandparents' 50th wedding anniversary. Turen skulle tage ca. 5-6 timer og vi rullede derud af i deres kæmpe store bil med tv i. Til aftensmad stoppede vi et sted der hedder "Kings Place" eller noget i den stil og mig og Abbie ville prøve en burger der hed "Bullspen" som indholdte følgende: Fried egg, bacon og hotdog. Yes fed på den fede måde. Vi rullede videre og da mørket begyndte at falde på sker der et eller andet med bilen og 2½ time før målet må vi holde ind og overnatte på et andet hotel end planlagt, et hotel der hed AmericInn. Næste morgen var det bare ud af fjerene og afsted igen, det skal dog lige siges at her fik vi lækker morgenmad med vafler and so on. Endte med at tage til festen med ikke nyvasket hår og med gårdagens makeup, kan godt fortælle jeg at jeg var lækker. Det var rigtig hyggeligt og vi spiste en masse mad, kage og drak sodavand. Om eftermiddagen kørte vi videre til vores oprindelige hotel, Hampton Inn, hvor der var en pool, men det var kun Emma der havde medbragt badetøj, flooooooot. Endte med at bade i undertøj og en tanktop. Da vi skulle skifte besluttede Emma sig for at ville skifte i skabet hvorefter man bare høre alle bøjlerne falde ned over hende, jeg var flad af grin. Efter det tog vi på MacDonalds og spiste og Emma og jeg delte to cheeseburgere med pomfritter og så drak jeg en smoothie som i øvrigt smagte vildt godt. Vi gik i seng og næste morgen spiste vi igen lææækker morgenmad med muffins og en slags dessert som amerikanerne kalder "a Danish" som jeg så smagte.
Vi kørte hjemad og til frokost besluttede vi os for at spise på Wendy's. Grace spørg så hvad Wendy's er og Emma siger så "it's like MacDonalds, but better because they have a ginger" hvorefter Grace så siger tankefuldt "... so... they don't have a soul?" og jeg sad bare og grinede for mig selv eftersom ingen andre lagde mærke til det. Man skulle sikkert have været der.

Jeg kom hjem og skypede med min mor og gæt engang hvad jeg fik til aftensmad... pizza. Ja, det ender med i må trille mig ud af Kastrup Lufthavn med alt den junkfood jeg har indtaget i denne weekend. Føler mig virkelig fed og ulækker og jeg må se om der ikke er en sport jeg kan joine selvom sæsonerne snart slutter.

Udover det er min host family jo Harry Potter freaks, så siden jeg kom har jeg nu formået at fået set alle 8 film med dem! Hurra for mig.

Vores nødhotel!
Wuhu, se hvad der var på vores oprindelige hotel
Emma, Grace, Abbie og jeg i poolen
A Danish... som jeg har spist lidt af

Ingen kommentarer:

Send en kommentar