onsdag den 19. september 2012

Pitch Perfect

Okay, totalt ligegyldigt indlæg, men i dag var jeg i biografen (I MALL OF AMERICA) hvor jeg var til forpremiere på en film der hedder Pitch Perfect. Vidste ikke rigtig noget om den, men den er virkelig virkelig god, seriøst det er en af mine yndlings film! Den er virkelig sjov og vil bare se den igen, men den kommer først ud i biografen om to uger eller sådan noget, øv. Men det er er okay, for i Danmark kommer den først i biograferne d. 28. februar 2013, vil anbefale jer at gå ind at se den gutter.

http://www.kino.dk/film/p/pi/pitch-perfect


Udover det går det bedre nu. Jeg har også været ude at løbe, highfive til mig. Jeg har planer om at løbe hver anden dag indtil jeg kan joine en sport i vintersæsonen. Fredag skal jeg nok hjem til Aylin og lørdag skal vi i Mall of America og shoppe, jubiii.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar