tirsdag den 23. oktober 2012

What a day

I dag har bare været unormal... jeg stod op og var klar en time før jeg skulle i skole. Skolen gik pænt stærkt som altid, og i min 5th period er min engelsk lærer der ikke, så det var meget fedt. Så i 6th period, kommer jeg så til the class og så skal vi sådan gå til the gym for at se The US Army Concert og jeg er sådan lidt... øh hvad fanden er det?

Kommer så til the gym hvor jeg sætter mig sammen med Anna and Celina og vi sidder og så kommer der så fire mænd og en kvinde ind og giver den gas for fuld skrue midt i salen. Altså ikke at det ikke var meget fedt at bruge den sidste time på, men øhm hvad skal der sker? Så midt i det hele bryder den ældre guitarist iført militær tøj og støvler ud i en vild robot dans. Men jaja whatever, da jeg kommer hjem beslutter mig og Sydney os for at gå til Cub og vi beslutter os for at bage pumpkin cupcakes og pumpkin pie. Jeg lægger nogle billeder ind i morgen, da the pie ikke er helt færdig endnuuuu.

Ellers er der sket en masse andet og jeg har helt vildt ondt i hovedet og er træt af at tænke.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar