søndag den 21. oktober 2012

The Corn Maze, carving pumpkins and stuff

Okay så kan lige så godt starte med at sige at i dag har været den mest busy day ever, kan næsten ikke klare det, jk jeg klarede det jo. Ej, øhm vi har jo MEA som er en 5-dages weekend så jeg har lavet lidt af hvert (specielt det der med at ligge på sofaen og se Full House). Ellers har jeg set Paranormal Activity 1,2 og 3 med Sydney hen over to nætter og tror I at jeg kunne sove efter det? Nej vel... den værste part ved det er så at jeg ikke engang kan tage med Sydney ind at se 4'eren fordi her skal man rent faktisk være 17 for at se den og nej de er ikke ligeglade..... yes yes her skal man jo vise pas for at komme ind i en mall, fredag efter kl. 16.00.... ja så må jeg jo vente...

Nå, men vi kom fra at jeg havde haft en virkelig travl dag... og jeg har selvfølgelig ikke fordelt mine lektier udover hele weekenden og da jeg så finder ud af, fredag aften, at jeg skal til fødselsdag, til The Corn Maze, carve pumpkins osv. hele søndagen sidder jeg der... flot... nu har jeg så kun lørdag til mine lektier, men så er det godt at jeg arbejder bedst under pres, jo.

Nå, men jeg var så oppe den halve nat og lavede nogle lektier og vågnede kl. 10.30 hvorefter jeg gik ud og spiste, tog et bad og gjorde mig klar med tøj og makeup og hele lortet og så gik Emma, Sydney og jeg på Caribou Coffee og derefter fulgte vi Sydney på arbejde i fitness centeret (og vil faktisk bare lige sige en ting jeg er ret stolt af... jeg er begyndt at tage med Sydney i fitness centeret to workout, og jeg kan løbe mellem 30-45 minutter på løbebåndet uden at stoppe... er ret stolt når nu jeg faktisk ikke har dyrket motion i 5 årtier). Nå, men vi kom hjem og kørte så direkte videre til Lucas' far's 89th birthday party og var der i to timer. Det var rigtig hyggeligt at møde Lucas side af familien og jeg brugte al tiden med Emma hvor vi ordnede hår og hun er bare sådan mega excited over at jeg kan lave en waterfall braid på hende hahaha. Nå, men kl. 16.00 rullede vi hjemad, hvor jeg styrtede ind af døren og så var det ellers ud the van og afsted igen.

Ej det passer ikke, havde 15 minutter derhjemme hehe. Nå, men Marie er jo en area rep. for tre piger, Dominique som er en tysktalende schweizer eller hvad det hedder og det er Olivia også og så er der Laura fra Finland. Nå men de kom alle sammen og så tog Dominique, Olivia, Laura, Marie, Emma og jeg til The Corn Maze... okay først syntes jeg det mindede mig om en af krimiscenerne i Bones og jeg var sådan lidt... eow, nu finder jeg et lig eller noget. Ej det var rigtig sjovt og vi kom sådan lidt sent og så havde de lukket det der hvor de lukker folk ind, så Marie sneg os ind af bagindgangen (total crimeriders, right??!?) og så fordi vi skulle have et kort, så endte det med vi blev lukket ind gratis (BONUS, MAMA HER SPAREDE LIGE $12). Så delte vi os ind i hold, og mig og Emma var på hold sammen (jubiiiii!!!), og så joinede Olivia os - rigtig hygge. Og vi kommer så ind i den her labyrint her lavet af en majsmark og de her corn er double my height okay... men ja, Emma, Olivia og jeg går så inde i den her maze og vi går rigtig "fuck vi er gode til det her, vi er meget bedre end de andre... omg vi vinder det her shit" så da vi har fundet alle posterne fra A-Z, løber vi bare skrigende mod udgange bare "OMG WE FREAKING WON" hvorefter vi kigger op og ser det andet hold stå og vente på os... woops.

Efter det gik vi over i sådan et slags basin med majs (de var hårde) men det var rigtig sjovt! Og jeg laver ikke sjov... og det er faktisk ikke sjov når jeg siger at da jeg gik på toilettet for at tisse her til aften... så var der majs in my underpants.... og derefter da jeg skulle trække ud.... så var der en majs i toilettet... og for de af pigerne der kender majs-historien, så kunne jeg ikke lade vær at stå at flække midt ude på toilettet.
Vi hoppede også på en hoppepude, yay!

Da vi kom hjem lavede vi græskar hoveder og tro det eller lad vær, jeg var færdig en halv time før alle andre.  Det var en rigtig hyggelig dag, meget amerikansk... nu er det jo snart Halloween og jeg er rigtig spæææændt. Ellers svinger vejret meget, den første uge af October sneede det og i dag var det næsten 23 grader, så det var meget lækkert!

Amerikansk, jaaaa

Sløret, men fra venstre; Dominique, Olivia, Laura, Emma og jeg


Tog bare et billed fordi det var nice, haha

READY

This pumpkin was huge!


My team

Og vi tabte....

Cute, love her! Go Emma x 2



Mit græskar blev lidt skævt

Fra venstre; Dominique, Laura, Olivia

Fra venstre; Mig, Olivia, Dominique, Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar