tirsdag den 11. december 2012

A visitor in Minnesota

Jaaaa, her i lørdags kom Sof. Mødtes med hende på hotel Holiday Inn hvor jeg blev natten over. Vi hyggede bare, snakkede om alt mellem himmel og jord - så godt at se hende igen.

Næste morgen stod vi op og veje, træer, tage, alt var dækket i et hvidt tæppe af sne. Sofia og jeg blev helt excited over at der endelig faldt noget sne. Da Jeri (Sofias hostmom) var blevet syg, kom Marie og hentede os og bragte os til kirke fordi Emma havde hovedrollen i the christmas play, så det ville jeg gerne se. Men først tog vi lige en tur forbi en coffee shop der hedder Caribou, love it - go campfire mocha with milk chocolate haha. Det var ikke stoppet med at sne da vi kom ud, store snefnug kom dalende fra himlen hele dagen og vi endte med at få omkring 30 cm sne. Det betød at da vi kom hjem fra kirke skulle vi skovle sne fra indkørslen hvilket var meget hyggeligt egentlig. Efterfølgende byggede Marie, Emma, Sofia og jeg en kæmpe snemand og derefter tøede vi op med varm kakao og julemusik.

Sofia overnattede her til mandag hvor hun tog med mig i skole. Da dagen var slut tog vi bare hjem og slappede hvorefter jeg introducerede Sofia til min yndlings restaurant herovre, Chipotle. Hun synes kun det var fint, men ikke overdrevet. Hvad sker der i livet... men vi tog til hotellet hvor jeg overnattede fordi jeg havde fået fri tirsdag (så dejligt at vågne og bare grine ondt af alle andre var i skole muhahah). Om formiddagen tog vi i Mall of America og jeg fik næsten alle mine julegaver købt wuhuuu! Kommer lige med en random fact, men elsker seriøst morgenmad på hoteller!

Tirsdag aften sagde jeg farvel til Sof, mega sørgeligt. Love you sis!

Det har været en mega kold weekend og det har været nede på -17 C° ja jeg var ved at dø af kulde. Udover det er der ikke så meget andet at sige end... jeg har lært at finde vej hjem fra Mall of America, ved I er stolte. 

Er kommet godt ind i 2nd trimester og hvor nyder jeg bare hver dag at jeg ikke skal gå til government, det var virkelig en killer. Ved ikke om jeg har fortalt jer om mit skema nu her, men det her sådan her ud:

English 12
German 3
Study Hall

Beginning Dance
Ceramics
Relationship (okay græder over denne klasse, kunne ikke skifte oki... don't judge)

Elsker btw min engelsk lærer, aaarg hun er så sjooov!!!

Hun spillede gammel dame hehe
Vi er klar
Specielt mig
Love theem
Snemaaand


Ved godt vores tøj ser stilet ud, men det var måske -10 C°




Ingen kommentarer:

Send en kommentar