lørdag den 8. december 2012

100 dage

I dag (8. december) er min nr. 100 dag i the States og i dag har været en gooood dag. Jeg stod op ved en otte tiden og gjorde lidt rent. Jeg tog et bad og gjorde mig klar og Emma kom hjem og så tog vi i mall'en og juleshoppede. Da jeg kom hjem blev det endelig tid til at mødes med Sof på hotellet, jubiii elsker hende.

I går tog jeg til Holiday Concert på skolen med Marie og så Sydney optræde og sidste weekend var jeg til danseshow med de tre andre piger! Vi har også pyntet op til jul - samlet et plastik træ hahahha. Det var rigtig hygge, men der er meget mere Josef, Maria, Jesus end kravlenisser, mama her skal nok få sat nogle nissemænd op!

Synes lige vi alle skal råbe højt hurra for at jeg igen kan lægge billeder ud - så jeg lægger også nogle billeder ud på thanksgiving indlægget, hehehe.

Min lille Abbers
Spørg mig ikke hvorfor der er mærkelige streger på væggen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar