lørdag den 1. december 2012

December 1st

Så blev det endelig december, alle butikker er fyldt med julemusik og gavepapir, gaderne fyldt med julelys... nu mangler vi bare sneen der falder i metervis fra himlen så vi kan få snefri... spøg til side... bor i Bloomington, Minnesota - altid forberedt på sne og frost....

I morges vågnede jeg utrolig tidligt, men faldt i søvn igen. En time senere stod jeg op - samme tid som Emma... i ville være overraskede hvis I så hvor meget vi minder om hinanden. Vi har det også med at klæde os ens. Abbie havde lavet de sidste pandekager fra det der... pulver hvor man bare plander det med mælk og sådan, så Emma og jeg satte et større projekt i gang - at lave vores egne pandekager. Det tog os godt en time og vi endte op med fem pandekager, jaaaa.

Efter morgenmad, skulle Abbie, Grace og Emma gøres klar til deres to dance shows så Emma ordnede tvillingerne og hendes eget hår og jeg lagde makeup på tvillingerne og så var det eller tju hej og vilde dyr afsted i en fart. Det var meget sjovt at se, alle deres danse er sådan noget... I ved der hvor de sparker benet op. De havde to dance shows - det samme - og jeg var selvfølgelig så sød at tage til begge.

Sydney har fødselsdag i dag, men vi har næsten ikke set noget til hende i løbet af dagen. Hun er alle- og ingen steder. Men spiste dinner med hende og snakkede lidt og så var hun ude af døren. Tvillingerne er til sleepover, så jeg brugte aftenen med Emma. Vi så White Christmas pakket ind i tæpper mens vi drak varm kakao og spiste popcorn og havregrynskugler. Hygge hygge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar