fredag den 21. december 2012

Jordens undergang

Ligger her i min seng, den samme spot som de sidste seks dage og dør langsomt ind. Måske er jorden ikke gået under, men det gør jeg om lidt. Har ligget i sengen med feber, hoste og ondt i øjnene. Selvfølgelig skulle det ramme mig lige i den mest sårbare juletid. Savner mine forældres omsorg, min seng og min varme dyne. 
Her ligger jeg på den anden side af jorden og er ved at hoste mine indvolde op og hver gang jeg bevæger mine øjne føles det som nogle er ved at presse dem ud af hovedet på mig. I dag har jeg brugt min dag på at se The Dictator, elsker den film og så har jeg ellers bare klippet kravlenisser. Mit liv er en fest og jeg ved snart ikke hvilke film jeg skal se. Heldigvis er Sydney også syg (heldigvis er måske ondt, men I ved hvad jeg mener).

Puuh skulle lige ud med mine syge frustrationer. Har det meget godt bortset fra min sygdom, det er jul om lidt, tænk vi allerede er i slutningen af december. Glæder mig og er næsten klar med alle mine julegaver, men åh jeg savner også den danske julehyggestemning med kalenderlys, konfekt, julekalender og alt sådan noget. Der er godt nok også pyntet op med julelys overalt, wuhuuu glæder mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar