mandag den 24. december 2012

Merry Christmas

Når man står op klokken ti nul dut herovre, så vågner man op til en startside på facebook fyldt med glædelig jul posts, hold da op. Ej, men i dag foregik sådan at jeg slackede det meste af formiddagen. Jeg gjorde mig klar og så skypede jeg med min dejlige familie og Julie, hihi. da klokken blev 4.00pm tog vi i kirke hvilket var ret langt, men også meget hyggeligt da alle bare kender alle. De sluttede af med at alle havde et stearinlys der bliver tændt, lyset bliver slukket og så synges der Silent Night. Til aftensmad bestilte vi.... en juleand, kartofler, brun sovs. Just kidding,  menuen stod på kinesisk fra 1st Wok. Efter det var det tid til gaver og vi gik ned til det store juletræ i kælderen med alle gaverne. Så startede den yngste (i dette tilfælde Abbie) med at finde en gave med hendes navn og så åbne den. Sådan gik det så på skift. Det var rigtig hyggeligt. Alle blev glade for mine gaver, Sydney græd endda hahahha. Ved ikke om jeg fortalte det, men mig og Emma lavede 80 stykker konfekt, det var læææææææækkert.

Glædelig jul!



Læks


Grace åbner gaven fra mig

Sydney er glad for sin gave fra mig 
En mand har det her kørende juleaften hahahhaah

Grace er også glad for min gave

Men der er lidt konkurrence

Ingen kommentarer:

Send en kommentar