onsdag den 6. marts 2013

Happy half birthday

Hey! Okay så der er sket en masse siden sidst, men først... jeg plejer jo at skrive en update på min anniversary - d. 29. i hver måned.... men min halvårsdag var simpelthen ikke i kalenderen i år øv. Men som overskriften siger er det i dag min half birthday som amerkanerne åbenbart har (i hver fald her lol), fordi min fødselsdag var en uge efter ankomst og jeg ikke kendte nogen må man så fejre den på sin halvårsdag. Fejrede den med Sydney og Amy. Vi frådede pizza og is. (Amerikanerne holder ofte half birthdays i skolen hvis de har fødselsdag i en ferie).

Ellers har Marie og jeg været ude på sightseeing, vi tog ud og så den store ske og på sådan et engelsk-svensk halløjsa og vi havde en  hyggelig dag. Jeg har også meldt mig til lacrosse, haha, det skal nok blive sjovt.

Mig og Sydney tager på mange små eventyr  når vi kan og vi er blevet rigtig tætte og vi har det hylende morsomt i hinandens selskab. Nå, men mit 2nd trimester er næsten ovre og vi skulle have taget finals her d. 5. og 6. marts men vi fucking havde en snow day i går!!!! Det er første gang i 6 år at Bloomington Public Schools har en snow day. Seriøst omg det var så lækkert, for nu er vores finals rykket til om en uge.
Har weekend fra i dag af fordi der er lærer-workshop-et-eller-andet så det er læksi. Ellers var min final i min dance class a peformance in the auditorium foran folk der gad komme - heldigvis var det mest bare forældre hahha.

Ellers er der ikke sket det store andet end tiden flyver afsted og har kun omkring 17 uger tilbage i USA, hvor er det vildt skræmmende at tænke på.

WE'RE GOING TO SEE THE SPOON


You're jealous
Hvad Popeye og jeg laver i dance class
ICE ICE BABY

Ingen kommentarer:

Send en kommentar