torsdag den 14. marts 2013

Last trimester

Okay så har nu Blogger som en app, så kan nu opdatere fra min Study Hall.

Som sagt tidligere havde vi jo en snowday og det medførte en et stort mess.... Finals blev rykket en uge og det nye trimester skulle så starte onsdag som så var i går. Mit skema er nu:

English 12 C
German 3 C
Study Hall
Intro 2-D Art
Piano Lab
iSearch Happiness

Det er okay bortset fra at jeg ikke ha lunch med nogen jeg kender så græder lidt over det men ja... Måske skifter jeg, ved ikke. Min sidste klasse har jeg den sjoveste lærer hahhaha åh hun er grinern.

Udover det var jeg i søndags ude og snowtube med Emma og Abbie! Har altid ville prøve det og det var mega sjovt. Sætter billeder ind senere. Lacrosse er også halvt i gang og det er sjovt og bliver SUPER lækker med mouthguard, goggles og hele svineriet.

Eller var det bare lige hvad jeg havde at sige!



2 kommentarer: