lørdag den 29. september 2012

1 down, 9 to go

I dag er min one month anniversary i USA. At tænke over at jeg først er på dansk jord igen om 9 måneder får det til at føles som utrolig lang tid, men når jeg tænker over hvor hurtigt den første måned har passeret, så kan tiden kun flyve afsted. Jeg valgte at tilbringe dagen i selskab med Aylin og hendes værtsfamilie. De skulle samle mig op 10.00am og jeg sad klar og ventede, men de kom så først 12.00pm, FLOT, ikke bare 5 minutter men 2 timer, ej hahahah. Det var fint nok, så brugte jeg tiden på at sidde og snakke lidt med Abbie.
I dag har været virkelig varmt, omkring de 25 grader og det har ellers været virkelig koldt på det sidste, så det var rart med lidt sommer.
Aylin, hendes værtsbror Chris, værtsfar Doug og jeg rullede mod St. Cloud som er en by som ligger lidt over  en times kørsel fra Bloomington. Vi tog hen til Doug's brors familie som bor på en slags gård (???) og så fik vi lov til at holde små sorte og gule kyllinger! Vi spiste frokost og blev vist rundt af Rachel (datteren på vores alder), det var rigtig hyggeligt. Så spiste vi brownie, seriøst den var virkelig god.
Hen ad eftermiddagen tog vi hen til en park hvor Doug tog senior pictures of me and Aylin. Tror de blev okay, jeg ligger dem ud når jeg får dem.
Vi tog tilbage hvor vi hjalp Rachel med at gøre klar til homecoming, det var hyggeligt. Havde en virkelig sjov dag og de ville alle have at Aylin og jeg kom tilbage til en sleepover og til vinter skulle vi med dem ud at stå på ski. Yay. Her kommer lige noget random, hahaha, men på vej til St. Cloud så jeg en campingvogn som lignede en hus på en prik, den var mega nice.

Nå, men ellers er efteråret kommet til Minnesota og det er virkelig smukt. Er rigtig fascineret af alle træerne som er helt gule, røde, grønne og orange. Havde min første sleepover at Aylin's house, max hygge. Har været til en af Emmas volleyball kampe, hun vandt wuhuu GO COUGARS. Og en af Sydney choir concerts. Jeg har også fået my school ID card og min homecoming t-shirt. Skolen bliver bedre, men lektierne er hårde... apropos skole, så har vi homecoming på lørdag. Har ikke nogen kjole, var i Mall of America med Aylin i går, vi fandt ikke noget, men endte med at spise aftensmad på Chipotle (verdens bedste mexicanske restaurant, ville ønske vi havde den i Danmark) og så Frozen Yogurt til dessert, det er virkelig lækkert, der er bare alle toppings. I morgen tror jeg at jeg sover længe og 1.30pm mødes jeg med Anna, Celina og Aylin på JHS, altså skolen og så tager vi i Mall of America sammen.

Den kommende uge har vi spirit week. Det har man ugen op til homecoming, så vi skal klædes ud hver dag.
Ugen ser sådan her ud:

Monday - College day
Tuesday - Formel day
Wednesday - Cowboy day
Thursday - American day
Friday - Jaguars day (farverne blå og hvid)

Det skal nok blive sjovt, heheheheheheh.


Mall of America

Min Frozen Yogurt, med Juicy Lemon, Chocolate, Vanilla smag.... derudover med strawberries, blueberries, kiwi, brownie, marshmellows, vingummi, oreo, chocolate chips ogggg de der choladeknapper... haha den var god....

... og stor!

Den lækre brownie

Rachel ordnede vores hår


Det her er bare et smugkig, jeg har ikke fået de rigtige billeder endnu

Så sød!!!!

Mig, Aylin og Rachel






Se lige hvor smukke træerne er, seriøst










Sådan ser det ud overalt, her har jeg fanget mange af farverne, men sådan ser det ud over alt

Lille kylle

Homecoming t-shirt

Super smuk, I know, lol

Ingen kommentarer:

Send en kommentar