fredag den 21. september 2012

Mall of America

Det er surrealistisk hvor stor den mall er, men den største i USA. Ligenu er der en større i Canada, men Mall of America bygger ud så de igen har titlen, haha. I midten af mall'en ligger en forlystelsespark, Bakken midt i en mall, ej hahaha den hedder Nickelodeon Universe. Der er fire etager fyldt med over 500 butikker, Sea Life Minnesota, The Theme Park Food Court, LEGO, American Doll Store, mini-golf osv. Det er helt overdrevet og det er ikke til at finde rundt.

I dag efter skole tog Aylin og jeg hjem til mig og hentede mine ting og derefter gik vi hjem til Aylin. Hendes hostmom kørte os til mall'en og vi har i hvert fald fået dagens motion eftersom vi gik gennem mall'en fra top til  tå. Jeg har fået købt en masse tøj da jeg virkelig var i nød med hensyn til det. Har købt ti trøjer, et par sweatpants, en taske, fem par sokker, en hoodie, en sports bh, to neglelakker og en øjenskygge. Jeg måtte også af med en god sjat penge, men det var det værd. 

Da vi var i Hollister og venter på at få et prøverum, høre vi nogle piger snakke og de lyder bare ikke som amerikanere og vi spørg hvor de er fra og om de er exchange students og de siger ja. De var mega søde og vi snakkede meget med dem, hahaha og fik taget et billede. Det viser sig at den enes hostmoms søn gik på Jefferson, og hun ville sige til dem at de skulle være vores dates til homecoming og så havde vi en gruppe at gå med, hahaha lol, men sødt! Vi skrev også vores navne så de kunne finde os på facebook og vi kunne tage ud at shoppe sammen.

Havde en rigtig hyggelig dag og fik endelig grinet så det gjorde ondt, igen. Aylin gik nemlig lige ind i et skilt, det var virkelig sjovt, hahaha.

Har dog virkelig ondt i hovedet til aften, måske er det fordi jeg er træt? Men jeg kan ikke engang sove længe trods det er weekend, da jeg skal over på skolen i morgen 8.00am og have taget yearbook pictures. Seniors skal wear jeans and a black shirt. Efter det skal jeg nok være sammen med Aylin, tror vi tager et smut in the grocery store eller ser en film. Forresten rejste min værtsmor tre uger til Australien i dag.


Aylin

Her spiste vi

Se hvem jeg mødte, haha lol

Mega dejligt prøverum i Gilly Hicks

De to andre udvekslingsstudenter vi mødte







Ingen kommentarer:

Send en kommentar