søndag den 30. september 2012

Mo

Hahaha, i dag vågnede jeg sent og kom derfor ikke med i kirke, men det var nok meget godt at jeg fik sovet.  Jeg er døende af træthed hver morgen og hver aften, tror aldrig jeg har været så træt i mit liv og det er virkelig forfærdeligt, tror jeg er begyndt at få poser under øjnene... græder.
Nå men mødtes med Anna (Italy), Celina (Brazil), Aylin som I ved er fra Germany og en af Annas veninder fra volleyball gav os et ride til Mall of America - hun var helt vildt sød også. Vi mødtes med Cecilie (Norway) og hendes host sister og vi gik alle rundt og kiggede på homecoming dresses.
Vi kiggede i hundredevis af butikker og jeg hader... altså hader at prøve tøj, men vi fandt alle nogle ikke så dyre kjoler som vi købte, men jeg ved endnu ikke om jeg vil have den, eller den mommy og daddy sender mig, på. Købte også et par stilletter til. Udover det, så er Carhartt huer virkelig billige herovre, græder over det... de koster kun $8 hvilket er sådan 45 kr. og i Danmark koster de hvad... 200 kr.?

Nå men the best part of the day, er at vi spiste lunch/dinner på en restaurant der hedder Buffalo Wild Wings som er et sted hvor folk tager ind og ser football mens de spiser. Nå men vi sidder så, seks piger, fem af os er ikke amerikanere og snakker og tjeneren kom og vi snakkede meget med ham om hvor vi var fra og så videre og vi havde de virkelig sjovt. Celina er virkelig virkelig sjov hahaha, og vi sidder og snakker om at han var ret sød egentlig (og nej, han er ikke lige så sød på det billede I ser) og vi sidder og joker omkring det. Jeg foreslår så for sjov at vi skulle skrive på en serviet "Homecoming with us? From Brazil and Denmark" og Celina er bliver bare helt "OMG, yeah!!!!! Lets do it" og vi er flade af grin over det og vi sidder bare og snakker om det under hele måltidet. Da vi så havde betalt ender vi med at skrive "You're cute! From Brazil and Denmark" og ligger $2 drikkepenge ind i servietten og skriver uden på "Open" hvor efter vi bare løber ud. Og så kommer vi ud og Celina og jeg ligger nærmest og græder af grin på jorden hvor efter vi bliver ramt af en mur af ærgelse, vi ville nemlig have haft et billed med ham. Nå, det viser sig så at vi skal passere restauranten for at komme videre og lige pludselig kommer han sådan ud af restauranten og Celina og jeg er springer bare sammen og prøver at skjule os i vores hænder mens vi griner og så viser det sig (vi er dygtige) at vi havde glemt at underskrive bonnen.... floooooot. Nå, men jeg spørg så om vi ikke kunne tage det billede og det gjorde vi så hahahaha. Og den anden bedste part var at jeg bestilte en salat og han gav mig noget helt andet og så fik jeg salaten med hjem gratis - wuhuuu, frokost i morgen!

Fra venstre, Anna, Celina, tjeneren der hed Mo, mig, Cecilie, Aylin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar