fredag den 5. oktober 2012

Homecoming Game 2012

Opdatere ret ofte, men det er bare fordi mine indlæg bliver virkelig virkelig lange hvis jeg ikke gør når der sker så meget. Så i denne uge har det været spirit week og ja har ikke rigtig klædt mig ud, men i dag var det skolens farver altså blå og hvid, så det var ret sjovt at se ned ad the hallway i dag og bare se alle i blåt og hvidt.

I dag har været den mest confused day............ omg, kan seriøst ikke have når der ikke er en plan over tingene. Okay, so spent the day with Sydney yesterday og hun sagde at Aylin og jeg kunne komme til the game med hende og hendes venner - dvs. vi fik et ride til Bloomington Stadium. Men så fandt vi ud af at vi skulle følges med de andre og vi skulle i Mall of America inden. Pludselig ville Aylin ikke til mall'en og det var hende der skulle noget i mall'en, så Cecilie (Norway) og Anna (Italy) og jeg tog afsted med bussen, ja det var min første bustur. Men så besluttede Aylin sig for at komme anyways. Nå, men Cecilie, Anna og jeg kommer til MOA 4.10pm og så på vej ind bliver vi stoppet og skal vise ID fordi den var over 4pm. Et skole ID er ikke nok, OG LIGNER JEG EN DER FUCKING GÅR RUNDT MED MIT PAS? NEJ DET TROR JEG IKKE LIGE. Nå, men vi sidder sådan og venter ved siden af de der vagter og en pige prikker ig på skulderen og hvisker om vi prøver at komme ind og så fortæller hun en vej hvor vi kan smutte ind uden vagter - så var turen reddet..... Nå, men det viser sig at den indgang er like... på den helt anden side af mall'en, og nu er det ikke ligefrem en lille mall vel.... Så vi er crimeriders og smutter ind af bagindgangen i Sears og slap ind uden at blive stoppet, jubiiiii. Nå, da vi skulle hjem besluttede vi os for at tage en taxi da vi snakkede med en taxi chauffør og han sagde vi kunne komme til Jefferson for omkring $13 og det var the same as the bus - men vi kunne ikke køre med ham, så da vi fandt en anden så kørte han bare en mega omvej så vi skulle betale $28.... største taber. Nå så kom vi hjem og Anna, Aylin, Cecilie og jeg skulle mødes på skolen fordi Anna's host parents skulle give os et ride... og 7pm står Aylin og jeg på skolen, fuck det var koldt at vente hvorefter de siger at vi ikke kan køre med.... WHAT THE.... Så kom Marin, Cecilie's host sister and picked us up og vi kom to the game. Siger jer.... det var koldt som helvede og midt i det hele begyndte det at sne... og up north in Minnesota har de fået 5 inches sne. Efter the game tog Cecilie, Aylin, Marin, Brittany og jeg på Chipotle!!!!

Bliver simpelthen nødt til at komme ud med det her, men efter skole gik Anna, Aylin og jeg hjem til mig fordi jeg lige skulle hente min pung osv... Så mens jeg lige lukker hunden ud høre jeg bare et mega grin ude fra køkkenet og jeg troede pigerne havde ødelagt et eller andet... Nej så Anna og Aylin står og kigger på den der cereals hylde vi har og Anna ser noget der ligner de der kikserør man putter i is. Hun dufter og synes det lugter godt, hvorefter hun tager en og begyndet at spise... efter det finder hun ud af at det var hundemad. Vi var færdige af grin hahahaha. Forresten er i kommet i en gruppe til homecoming, yay!

Nu sidder jeg og prøver at få varmen! Tillykke til verdens bedste far som har fødselsdag i dag.























Alle mulige snacks Lucas har fået!!!! Mega lux

Homecoming t-shirt, yayyy



Ingen kommentarer:

Send en kommentar