lørdag den 6. oktober 2012

Homecoming 2012

Okay så... jeg stod op sent hvor jeg går ud, jeg kan ikke rigtig finde i huset og undrer mig lidt over hvor helvede folk befinder sig eftersom begge biler var parkeret i indkørslen og Sydneys mobil lå på sofaen og hun forlader ellers aldrig huset uden den... nå, jeg brugte tiden på at ordne mine negle og skype med mutti og daddy! Jeg tog et laaangt og varmt bad og tog makeup på. Senere kørte Lucas mig over til Celina som krøllede mit hår og så blev vi hentet af Marin sammen med Aylin og Cecilie og vi kørte så til et hus hvor vi fik taget billeder med resten af gruppen. Så tog vi på T.G.I. Fridays hvor jeg mødte Sydney og min lærer, hahahaha. Aylin og jeg delte en salat og ja vi blev mætte og så smuttede vi. Selvfølgelig skal mine fingre lige blive knust i bildøren inden festen på skolen, FLOT. Nå, men vi kom hen på skolen og folk dansede og var glade. Tog hjem 11pm da mine fingre gjorde ondt og jeg var meeega træt.

Det var en sjov og amerikansk oplevelse, lol.









Elsker det her billede, det ligner pile








Ingen kommentarer:

Send en kommentar