onsdag den 17. oktober 2012

Nickelodeon Universe

Vi har ikke efterårsferie, men vi havde kun to dage i skole i denne uge, så vi har en fem dages lang weekend. Det er nu meget rart når alle hjemme i Danmark nyder deres efterårsferie lige nu. Jeg har lavet en masse forskelligt siden sidst, kan ikke engang huske alt... men i går aftes tog jeg hjem til Karoline med Cecilie og Aylin hvor vi lavede cookies og så film. Rigtig hyggeligt. I dag sov jeg længe og så tog jeg i Mall of America med Anna, Cecilie, Karoline og Aylin. Det var rigtig hyggeligt og jeg købte et par sko så jeg kan workout som jeg faktisk gjorde forleden og kan virkelig mærke det i mine muskler. Mig og Sydney tager nok i fitness center i morgen igen. Nå, men Anna tog hjem og så mig, Cecilie, Karoline og Aylin prøvede en forlystelse i Nickelodeon Universe - mega funny og så fik vi en gratis tur mere! Og ellers spiste vi på Buffalo Wild Wings igen, men Mo var der ikke, øv. Og der var også en mand der troede jeg var 20 år, sådan nej det tror jeg ikke lige.
Syntes bare lige I skulle se teksten på dette wienerbrød af en slags

Vores cookies

At the Buffalo Wild Wings

Jeg prøvede en Fanta Lime

Det er så overdrevet!

Min maaaaaaaaad

Os i forlystelses, JA JEG ER FUCKING SMUK

2 kommentarer:

  1. er det nemt at få venner? og hvordan var din første dag på high school, hvordan fandt du nogle at sidde med? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kommer an på hvor åben du er for at snakke med nye mennesker. Jeg er selv ret genert, så jeg synes ikke det er nemt - men hvis man bare snakker til folk, så snakker de også til en og de er ofte interesserede i ens land og man er altid lidt speciel fordi man er "the exchange student" så jeg har haft nemmest ved at blive venner med de andre udvekslingsstudenter da de står i samme situation som mig, men jo mere jeg kommer ind i sproget og hverdagen, jo nemmere bliver det. På min skole har de trimesters og de har så også tre sæsoner med hensyn til sport og da jeg kom ca. fem dage før skolen startede, kunne jeg ikke begynde til en sport - som oftest er den nemmeste måde at få venner på, så det var lidt trist.

      Min første skole dag... øhm den var meget overvældende (men jeg har en værtssøster på min skole, så jeg gik rundt med hende), vi havde en pep fest første dag som ligesom er en sjov måde at starte skoleåret på i the gym hvor folk er inddelt i deres grades og så er der underholdning. Det var sjovt indtil jeg fandt ud af at jeg skulle op og præsentere mig foran hele skolen. Men efter det gik det egentlig fint, vi havde alle vores klasser og jeg fandt rundt. Og faktisk spiste jeg ikke de første 3 dage fordi jeg ikke var sulten og jeg prøvede at finde rundt på skolen og så da jeg spiste lunch for første gang, kendte jeg en af udvekslingsstudenterne lidt, og så spiste jeg med hende :-)

      Slet